Veel gestelde vragen
Inloggen
Winkelmandje

Veel gestelde vragen

 

 

Bestellingen

Ik kan niet vinden wat ik zoek, kan ik hierbij hulp krijgen?

Wij helpen u graag bij het maken van een keuze bij het plaatsen van uw bestelling.
U kunt het contactformulier invullen of u kunt een email sturen naar info@solinger.nl. Wij zullen uw vraag, binnen 1 werkdag behandelen. Ook kunt tussen 8.30-17.00 uur bellen met +31 (0) 546 - 818 852

 

Ik zoek een bepaald artikel van een merk dat in uw collectie vertegenwoordigd is. Ik kan dit artikel echter niet vinden op de website. Is het mogelijk dit artikel te bestellen?

Voor specifieke vragen over deze artikelen kunt u tussen 8.30-17.00 uur bellen met +31 (0) 546 - 818 852 . U kunt ook een email sturen naar info@solinger.nl, of ons contactformulier invullen via de website. Wij zullen uw vraag, binnen 1 werkdag behandelen.

 

Ik wil mijn bestelling graag afhalen in Almelo. Is dit mogelijk?

Het is helaas niet mogelijk uw bestelling af te halen in ons magazijn. Alle bestellingen via de website worden Franco verzonden. U kunt ervoor kiezen om de bestelling te betalen met de verschillende betaalmethodes.

 

Is het personaliseren van artikelen mogelijk?

Ja dit is zeker mogelijk. Er zijn verschillende manieren om producten te personaliseren. Het ligt ook aan het soort materiaal, het soort artikel en soort personalisering, ook het afname aantal is van belang. wat hierin mogelijk is. Voor meer informatie of een offerte kunt u bellen met +31 (0) 546 - 818 852 of mailen naar info@solinger.nl

 

Welke betaalmethodes zijn er mogelijk?

U kunt op internet betalen per iDEAL, creditcard (Visacard of Mastercard), Bancontact (BE), Giropay (DE) of via een overboeking. Alle betalingen van onze webwinkel worden uitgevoerd door Multisafepay.nl.

Bancontact is een betaalmethode die alleen beschikbaar is voor Belgische klanten, Giropay is alleen beschikbaar voor Duitse klanten.

 

Zijn alle artikelen die op de website staan op voorraad?

Wij proberen onze collectie zo compleet mogelijk op voorraad te hebben. Niet alle artikelen op onze website zijn standaard op voorraad.  Dit kunt u zien bij de artikelstatus van het artikel.

Wanneer u wilt weten wat de precieze levertijd van bepaalde artikelen zijn dan kunt u contact opnemen via het contactformulier of tussen 8.30-17.00 uur bellen met +31 (0) 546 - 818 852 .

 

Waarom is het handig om een account aan te maken?

Alleen met een account kunt u via onze website een bestelling plaatsen. Met je e-mailadres en wachtwoord heb je toegang tot je eigen account. U kunt de status van uw bestelling bekijken, inzicht in uw ordergeschiedenis, een bestellijst maken, gemakkelijk uw gegevens aanpassen én uw eigen verlanglijst bijhouden.

 

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

Ja, je hebt een account nodig om een bestelling te kunnen plaatsen.

 

Leveringen

 

U verkoopt ook breekbare producten, is het risicovol mijn bestelling te laten versturen?

Jarenlange ervaring met het versturen van onze producten resulteert in zeer weinig breuk tijdens verzending. Mocht uw bestelling of een deel hiervan toch beschadigd geleverd worden, dan wordt dit door ons vervangen/vergoed. Het kan zijn dat wij vragen om een retourzending (op onze kosten) van de beschadigde artikelen of een bewijs van breuk d.m.v. een digitale foto.

 

Ik wil graag melding maken van breuk in mijn zending, hoe doe ik dat?

Ondanks het zorgvuldig verpakken van de producten komt het af en toe voor dat producten breuk aankomen. Wij vragen u in dat geval het retourformulier in te vullen. Deze staat op onze website. Voeg hier ook een duidelijke foto toe van de breuk. Dit gebruiken wij om te bekijken waar de breuk ontstaan is. Ook kunt u een email te sturen naar info@solinger.nl, met daarbij in de bijlage een foto van de bewuste artikelen. Het is voor ons handig als ook het nummer van uw bestelling te vermelden.

 

Wat zijn de verzendkosten bij Solinger.nl?

Wij verzenden binnen Nederland en België met DHL. Voor bestellingen tot aan het franco bedrag berekenen wij € 15,-. Hierboven nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.

Voor verzendingen naar overige landen geldt een specifieke prijs, deze kosten zijn op aanvraag. In principe kunnen wij wereldwijd verzenden.

Alle bestellingen via de website én boven het franco bedrag, worden gratis verstuurd.

 

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

Zodra uw pakket wordt aangeboden bij DHL, ontvangt u een email met daarin de verzendinformatie en het Track & Trace nummer. Hiermee kunt u uw bestelling volgen.

Wij kunnen ook een pakket via DHL express versturen. Wilt u hiervan gebruik maken, dan kunt u met ons contact opnemen. Wij kunnen u dan informeren over de procedure en de kosten.

 

Ik wil mijn bestelling graag retour sturen, hoe gaat dit in zijn werk?

Wanneer u uw bestelling of artikel niet wilt houden, dan zou het mogelijk kunnen zijn dat u de artikel(en) naar ons retour kunt sturen.

Op onze website vindt u een retourformulier.

Vul dit formulier zo volledig mogelijk in en voeg ook een afbeelding van de artikelen toe.
Dan zullen wij uw aanvraag zo spoedig mogelijk beoordelen en krijgt u een reactie van ons.

 

Ik heb een artikel ontvangen, wat ik niet heb besteld. Wat moet ik doen?

Wij verzoeken u om het retourformulier in te vullen. Deze staat op onze website.

En anders kunt u contact met ons opnemen via info@solinger.nl of +31 (0) 546 - 818 852. Wij overleggen dan met u hoe we het oplossen. Wanneer u het product terug wilt sturen, regelen wij een retourzending voor u. Uiteraard zorgen wij ervoor dat u alsnog het juiste product ontvangt.

 

Ik ben niet tevreden over het contact en de service van Sonlinger.nl. Waar kan ik terecht?

Uw klacht invullen in het contactformulier of een mail sturen naar info@solinger.nl. Wij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk behandelen.

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen